10 نکته برای اینکه بتوانید در بازاریابی موفق شوید | سری چهارم
نوشته شده توسط : worldmarketing

وب سایت شما از یک نظر واقعاً مهم ، بخشی منحصر به فرد از بازاریابی شماست: این وب سایت به تنهایی قدرت کشتن یا بالا بردن نرخ پاسخ سایر فعالیتهای بازاریابی شما را دارد. بنابراین ، اگر به عنوان مثال یک نامه پستی ارسال می کنید ، توجه داشته باشید که افرادی که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، قبل از تصمیم گیری در مورد تماس با شما از وب سایت شما بازدید می کنند (یا نه!) این بدان معنی است که کیفیت و محتوای وب سایت شما مردم را ترغیب می کند تا کاملاً به شما اعتماد کرده و کاملاً حرفه ای شما را می بینیم.

اگر بازاریابی شما نرخ پاسخگویی مورد انتظار شما را ایجاد نکرده است ، به یاد داشته باشید ، افرادی که قصد داشتند با شما تماس بگیرند ابتدا از وب سایت شما بازدید کردند. یک وب سایت حرفه ای و بهینه شده ضروری است. به همین سادگی.

نکته بازاریابی 5: قیمت های خود را با وعده های خود مطابقت دهید.
یک اشتباه مشترک وجود دارد که ثروت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را از دست می دهد. این به سادگی این است:

بازاریابی آنها نوید یک سرویس با کیفیت بالا را می دهد ، اما آنها هزینه زیرزمین را می پردازند. آنها با این کار به مشتریان احتمالی پیام متفاوتی می فرستند که تجارت آنها را از دست می دهد.

همه می دانند که کیفیت هرگز ارزان نمی شود. ما از دوران کودکی آموزش دیده ایم تا باور کنیم اگر چیزی خیلی درست به نظر برسد ، درست بودن آن هم خیلی خوب است. نوید دادن خدمات با کیفیت بالا به مردم با قیمت پایین (یا هزینه) ، تردید ایجاد می کند. این آخرین چیزی است که می خواهید در ذهن مشتریان احتمالی شما اتفاق بیفتد.

خدمات خود را تا آنجا که ممکن است برای بازار ارزشمند کنید و مطابق آن شارژ کنید. اگر این کار را انجام دهید ، قیمت های شما مطابق با وعده های شما خواهد بود و اعتماد مشتریان به پیام های بازاریابی خود را برای مشتریان آینده راحت خواهید کرد.

نکته ششم بازاریابی: از بازاریابی ورودی استفاده کنید
من مطمئن هستم که شما متوجه خواهید شد چه اتفاقی می افتد هر وقت یک زن زیبا یا یک مرد خوش تیپ وارد اتاق شلوغ یا یک بار می شود؟ مردم به آنها نگاه می کنند. در حقیقت ، برخی از افراد به سراغ آنها خواهند رفت و به آنها نوشیدنی پیشنهاد می دهند یا با آنها گفتگو می کنند. دلیلی که ما به این نوع افراد از نظر جسمی "جذاب" می گوییم این است که آنها به معنای واقعی کلمه توجه دیگران را به خود جلب می کنند.
بنابراین ، شاید در این مرحله از خود بپرسید که این چه ارتباطی با شما و بازاریابی شما دارد؟ موفق ترین مشاغل همه از قدرت جذب یکسانی که من برجسته کردم استفاده می کنند تا فروش ، مشتری خواننده یا مشتری را به خود جلب کنند. مشاغل با موفقیت ترین بازاریابی با جذابیت خود ، توجه و علاقه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کنند.

مثال: وبلاگ بازاریابی Jim…

من 100٪ درآمد فروش خود را منحصراً به بازاریابی جاذبه متکی می کنم. چطور؟ ساده: افراد این وبلاگ را برای نکات بازاریابی "جذاب" می دانند ، بنابراین آنها آن را برای مخاطبین ، همکاران و دوستانشان توصیه و ارسال می کنند. این به نوبه خود به من کمک می کند افراد بیشتری را جذب کنم. این افراد جدید همین کار و غیره را انجام می دهند ، و غیره ...

بدون صرف هزینه ای برای هر نوع تبلیغات ، (پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی وابسته یا هر چیز دیگری) ، اکنون میلیون ها نفر وجود دارند که از همه چیز در مورد توانایی من برای کمک به آنها در تولید نتایج عالی مطلع هستند.

بنابراین ، هر وقت خوانندگان من تصمیم گرفتند که می خواهند کسی به آنها کمک کند تا فروش بیشتری داشته باشند ، حدس بزنید چه؟ بله ، آنها به من زنگ می زنند یا برایم ایمیل می فرستند. من مشتری ها را بیشتر از اینکه آنها را تعقیب کنم جذب می کنم ، این عالی است زیرا مردم از تعقیب یا تعقیب نفرت دارند. یک روز را به انجام تماسهای سرد اختصاص دهید و به سرعت خواهید فهمید که چه میزان از افراد تحت تعقیب متنفر هستند.

اکثر مشاغل آنرا برعکس می دانند. آنها تصمیم می گیرند مشتری های جدید خود را "دنبال" کنند و حتی اگر مردم به نامه ها ، ایمیل ها یا تماس های آنها پاسخ نمی دهند. آنها صرف نظر از اینکه سنگ زنی کنند ، ادامه می دهند. این یکی از مهمترین نکات بازاریابی در تجارت است.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: